صفحه نخست | تماس با مدير وبلاگ | |||بزرگترين مرجع اس ام اس ايران|اس ام اس|عاشقانه|سركاري|فلسفي|مناسبتي|||

 

خوش آمديد .::░▓ █ ▓░.•* *•. عکس مدل موهای جدید ایمو پسرونه --- عکس خنده دار ترول .•**•.░▓ █ ▓░::.

 
موضوعات
 
عكس هاي پر بازديد
شباهت محمد رضا گلزار با نماینده مجلس افغانستان
عکس کریستیانو رونالدو در پرسپولیس
عکس دیدیه دروگبا در استقلال
عشق های قفل شده فرانکفورت !
عکس جدیدترین مدل های بستنی
عكس ده نفر از صاحبان زیباترین چشمان دنیا + نام و مشخصات
عكس هاي زيبا و جالب از نقاشي روي كاپوچينو
نقشه فرضي استان جديد البرز
ضايع شدن استيون جرارد كاپيتان تيم ليورپول توسط پسر جان تري كاپيتان تيم چلسي!
عكس فوتباليست هاي معروف و همسرشون
عكس هاي برندهاي معروف در فشن شو مردان در میلان ايتاليا
تی شرت های فشن با طرح نستعلیق !
عكس طرح هاي بسيار زيباي حنا روي دست (هند) - مدل تتو وكتور
خودرو زيبا و فوق پيشرفته لكسوس مدل Lexus Rx 450h
عكس هاي خودروي جديد پليس ايالات متحده آمريكا به نام : عدالت
رستوران سربازان آمريكايي در عراق
عكس هاي كاخ مجلل رضا پهلوی در واشنگتن
عكس اغتشاشات عاشوراي 88 تهران
عكس جالب از فقر و ثروت كنار هم (خيابان فرشته تهران)
معروف ترين ايرانيان جهان (120 نفر)
10 میلیونر جوان و برتر اینترنتی!!
عكس خودروهاي طلا كاري شده
عكس هاي یک هتل شگفت انگیز در سنگاپور
عكس عجیب ترین هتل های جهان!!!
عكس بزرگترين و مجلل ترين كشتي تفريحي جهان
تمام مدل هاي مارك دار ساعت مردانه و زنانه
عكس هاي مدل موي فشن امو (پسرونه)
مدل های فشن شیک زمستانی شال گردن دخترونه
مدل های فشن شیک زمستانی شال گردن پسرونه
_______________________
20 عكس با حجاب از آنجلينا جولي
عكس هاي همسر و فرزندان و بیوگرافی جالب نیکول کیدمن و آنجیلنا جولی و جسیکا آلبا
عکس هاي جالب از بدل آنجلینا جولی
عكس هاي آنجلینا جولی در فیلم جدیدش با ظاهری متفاوت!
عكس تصادف خودروهاي گران قيمت
لامبورگيني گالاردو LP 640 در تهران !!!
عكس لباس عروس 14 ميليارد توماني از پر طاووس
شوخي عكاسان با آقاي احمدي نژاد
آگهي جايزه براي تحويل دادن مير حسين موسوي!
_______________________
طراحی های بسیار خلاق از میز و صندلی
عجیب ترین و غیر معمول ترین مجسمه های دنیا !
لیست 10 زن جذاب دنیا
زیباترین مردان دنیا
خودروی زیبای هیوندای کوپه در رنگ های مختلف
تفاوت تاکسی های ایران و اروپا
شورت آهنین مخصوص زوج های جوان !!!
عکس خنده دار قبل و بعد از رپر شدن ...
عكس عليشمس بدون ريش و سيبيل!
چشمه ای از مهمان نوازی شهرداری اصفهان
عکس های عروسی مجتبی جباری
عكس های دوران كودكی بعضی از هنرمندهای ایرانی داخلي و خارجي
عکس و کلیپ مصاحبه گلشیفته فراهانی در آمریکا
گرانقیمت ترین عطر دنیا
گرانترين نوشيدني دنيا
فلسفه نام ماه های ایرانی
عکس های فشن کریستیانو رونالدو
عکس های فشن دیوید بکهام
عکس های فشن و کمیاب لئوناردو دی کاپریو
عکس های فشن بهرام رادان
دکور رومیزی بسیار شیک میوه ها
مبل های فانتزی جالب
عكس جديدترين اختراعات جالب و عجيب
عكس گيتارهاي زيبا و عجيب و غريب!
طرح هاي زيبا و جالب روي شن براي جذب گردشگران در سواحل كاليفرنيا
عكس هاي لكسوس شيشه اي
عكس هاي كامل از آتش گرفتن يك لامبورگيني
عكس هاي تزئين شيك و رمانتيك شمع ها
عكس بسته بندي هاي بسيار شيك و مدرن
عكس در بازكن هاي جالب و ابتكاري بطري ...
عكس انواع بالش / چه بالشي دوست داريد؟
عكس نقاشی های زیبای دیواری
عكس نقاشي يك هنرمند آمريكايي با تفنگ بر روي ورق هاي آلومينيومي!!!
عكس هاي جالب و زيبا از تزئينات روي غذا در جشنواره اي در چين
عكس هاي بسيار عجيب از سالم ماندن قرآن در يك خودروي كامل سوخته
عكس دختری که پس از شنا، موهایش سبز رنگ شد!!؟
_______________________
_______________________
عکس های عاشقانه - سری 8
عکس های عاشقانه - سری 7
عکس های عاشقانه - سری 6
عکس های عاشقانه - سری 5
عکس های عاشقانه - سری 4
عکس های عاشقانه - سری 3
عکس های عاشقانه - سری 2
عکس های عاشقانه - سری 1
لیوان های عاشقانه
میوه های عاشقانه
كيك هاي شكلاتي عاشقانه
والپيپر هاي عاشقانه موبايل - 240*320
عكس جالب قسمتي از كره مريخ به شكل قلب!
همه چيز درباره ولنتاين + عكس تمام نمادهاي ولنتاين
_______________________
عکس های وکتور - سری 5
عکس های وکتور - سری 4
عکس های وکتور - سری 3
عکس های وکتور - سری 2
عکس های وکتور - سری 1
عکس وکتور عاشقانه (متحرک)
_______________________
عکس های کارتونی - سری 4
عکس های کارتونی - سری 3
عکس های کارتونی - سری 2
عکس های کارتونی - سری 1
_______________________
انواع زیور آلات فشن روز - حلقه - دستبند - بوت - عینک - کیف - ساعت
ورساچه - VERSACE
زوپینی - ZOPPINI
بولگاری - Bvlgari
جیونچی - Givenchy
ال وی - LV
سي كِي - CK - Calvin Klein
دوننا کاران - DKNY
بور برري - Burberry
تيفاني - 1 - TIFFANY & CO
تيفاني - 2 - TIFFANY & CO
جنیفر لوپز - J.LO
امپوریو آرمانی - Emporio Armani
فندی - Fendi
گوچی - Gucci -1
گوچی - Gucci -2
چنل - Chanel
اد هاردی - Ed hardy
آل استار - All Star
اويسو - Evisu
رولكس - Rolex
_______________________
گالری تمام مدل های خودرو
مرسدس بنز - Mercedes-Benz
بی ام و - BMW
آ ئو دی - Audi
پورشه - Porsche
لکسوس - Lexus
پژو - Peugeot
ویوتا - TOYOTA
هیوندا - Hyundai
هندا - Honda
مزدا - Mazda
کیا - kia
نیسان - Nissan
سیتروئن - Citroen
فولکس واگن - Volkswagen
سوزوکی - Suzuki
امبورگینی - Lamborghini
فراری - Ferrari
بوگاتی - bugatti
میتسوبیشی - Mitsubishi
اپل - OPEL
لندرور - Land Rover
رولز رويز - Rolls Royce
جيپ - Jeep
_______________________
عكس و بيوگرافي بازيگران زن ايراني
عکس های عاطفه نوری
عكس هاي هديه تهراني
عكس هاي مهناز افشار
عكس هاي نيكي كريمي
عكس هاي بهنوش بختياري
عكس هاي رعنا آزادی ور
عكس هاي نیوشا ضیغمی
عكس هاي هانیه توسلی
عكس هاي شيلا خداداد
عكس هاي باران كوثري
عكس هاي الناز شاکردوست
عكس هاي افسانه پاكرو
عكس هاي ترانه عليدوستي
عكس هاي ليلا بلوكات
عكس هاي ليلا اوتادي
عكس هاي لیلا حاتمی
عكس هاي الهام حميدي
عكس هاي مهتاب كرامتي
عكس هاي الیزابت امینی
عكس هاي لیندا کیانی
عكس هاي صوفی کیانی
عكس هاي سارا خوئيني ها
عكس هاي نيلوفر خوش خلق
عكس هاي چكامه چمن ماه
عكس هاي حديث فولادوند
عكس هاي اندیشه فولادوند
عكس هاي شبنم قلی خانی
عكس هاي مريلا زارعي
عكس هاي زیبا بروفه
عكس هاي فاطمه گودرزی
عكس هاي پانته آ بهرام
عكس هاي شراره رخام
عكس هاي پگاه آهنگرانی
عكس هاي آناهیتا نعمتی
عكس هاي آناهيتا همتي
عكس هاي بهاره رهنما
عكس هاي بهاره افشاري
عكس هاي یکتا ناصر
عكس هاي بهنوش طباطبایی
عكس هاي مريم كاوياني
عكس هاي ماهایا پطروسیان
عكس هاي مهراوه شریفی نیا
عكس هاي مليكا شريفي نيا
عكس هاي لاله اسکندری
عكس هاي ستاره اسکندری
عكس هاي شقایق نوروزی
عكس هاي روناک یونسی
عكس هاي آزاده صمدی
عكس هاي سامیه لک
عكس هاي شهره قمر
عكس هاي خزر معصومي
عكس هاي بیتا سحرخیز
عكس هاي حنانه شهشهانی
عكس هاي نسرین مقانلو
عكس هاي هنگامه قاضیانی
عكس هاي ترلان پروانه
 
آرشيو ماهانه
تیر 1391
خرداد 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهریور 1390
مرداد 1390
تیر 1390
فروردین 1390
اسفند 1389
بهمن 1389
آبان 1389
مهر 1389
شهریور 1389
مرداد 1389
تیر 1389
خرداد 1389
اردیبهشت 1389
فروردین 1389
اسفند 1388
بهمن 1388
دی 1388
آذر 1388
آبان 1388
مهر 1388
شهریور 1388
مرداد 1388
تیر 1388
دی 1387
آبان 1387
مهر 1387
مرداد 1387
تیر 1387
آرشيو
 
آدرس هاي ديگر اين وبلاگ

جديدترين مدل خودروي فراري - Ferrari 599 GTO - 2011

Now available are the first photos and information on the new Ferrari 599 GTO, an extreme V12 berlinetta developed to a specific performance-oriented brief. The Ferrari 599 GTO is, in fact, the company's fastest ever road car. It is an exclusive limited edition special which, in true Ferrari tradition, is a completely new concept, albeit inspired by a production car. In fact the Ferrari 599 GTO is based on the 599XX, the advanced experimental track car, and can be considered almost a road-going version.

The Ferrari 599 GTO is reserved for just 599 clients who seek the maximum expression of high-performance driving. The Ferrari 599 GTO benefits directly from the technological transfer from racing and set a record lap time at Fiorano in 1'24".

The Fiorano lap time provides just one indication of the potential of this car. Just as significant are the technical specifications - 670 hp in a 1495kg car represents a weight-to-power ratio of just 2.23 kg/hp, and ensures a 0-100 km/h acceleration time of just 3.35" as well as a top speed of over 335 km/h.

Fundamental to the GTO's performance is the innovative approach to chassis development which, for the first time on a production car, saw the integration between a handling set-up tuned for a level of responsiveness that is close to the limit and highly sophisticated electronic controls. The result is the almost complete absence of understeer and a truly communicative chassis.
Ferrari 599 GTO
Ferrari 599 GTO

As is Ferrari's policy, every new Ferrari features new solutions for a road car. Thus the Ferrari 599 GTO is equipped with the latest, second-generation carbon-ceramic brakes which are lighter and offer better performance, new aerodynamic innovations, such as the wheel doughnuts which increase aerodynamic efficiency as well as improve brake cooling, and the Supersport tyres developed by Michelin include a wider front tyre for greater roadholding. The driver-car interface is also new with the adoption of the Virtual Race Engineer (VRE) which provides the driver with instantaneous information on performance.

The Ferrari 599 GTO's more aggressive character is also apparent in a number of styling elements that recall the 599XX and from the powerful sound of the V12.

The GTO (Gran Turismo Omologata) moniker instantly calls to mind two Ferraris that have entered the collective imagination as symbols of performance. After the 1962 250 GTO, which swept the boards in GT racing categories in the 1960s and is now a highly prized collector's car, came the iconic 1984 GTO, which basically invented the entire modern supercar genre.

The web special includes photos, videos and interviews on the new car, while an exclusive preview for a small number of Ferrari clients will be held on April 14th at the Military Academy in Modena. The public debut of the Ferrari 599 GTO will instead be at the Beijing International Motor Show at the end of April.

ENGINE AND GEARBOX

The Ferrari 599 GTO's engine is directly derived from the 599XX unit implementing, however, the necessary modifications for road-going homologation. It thus complies with Euro 5 and LEV 2 standards. The 5999 cc 65-degree V12 engine punches out 670 CV at 8250 rpm with maximum torque of 620 Nm at 6500 rpm and there is a smooth, constant rush of power all the way to the redline with no loss of flexibility even at medium and low revs. This result was obtained by working on the fluid-dynamics and components to reduce internal friction and by adopting, amongst other things, the 599XX's redesigned crankshaft. The car also has a racing-type intake system with a new manifold with diffuser-type intake geometry and short inlet tracts designed to improve power delivery at high revs and reduce losses. To maximise volumetric efficiency per cylinder, a connection between the two plenums at the front compensates for variations in the volume. This is how the engineers managed to achieve maximum performance at high engine speeds. The engine sound inside the car is carefully controlled to balance the intake sound with the exhaust, which features a 599XX-derived 6-into-1 manifold.

The Ferrari 599 GTO features the same, lower 60 ms shift times and the possibility to make multiple downshifts as on the 599XX.

VEHICLE DYNAMICS

One of the most significant innovations on the Ferrari 599 GTO is the close correlation between the chassis set-up, which is close to the handling limit, and the input from the electronic controls which are developed to increase overall levels of performance.

Since the very earliest states of the two cars' development, Maranello's engineers worked to ensure that these two areas of the car would be seamlessly integrated thus pushing responsiveness to the limit. The result is, of course, superlative driving involvement as well as faster lap times. Apart from new springs and a stiffer rear anti-roll bar, the car also features a second generation magnetorheological suspension control system (SCM2). The suspension works in tandem with the VDC (Vehicle Dynamic Control) and latest-generation F1-Trac traction control. This makes the car extremely responsive to driver inputs - thanks in part to the adoption of a very direct steering ratio - but also very stable under braking, sharper on turn-in, more precise in cornering and quicker out of corners.

WEIGHT REDUCTION

The Ferrari 599 GTO inherits much of the development work - using the same principles as employed in F1 - that went into making the 599XX such an extreme performance car. Reducing weight was a vital objective and the result was the widespread use of composites and components manufactured with technologies more akin to racing specifications. The areas involved include the bodywork and greenhouse (with thinner gauge aluminium and thinner glass), the brakes, transmission and exhaust system. The result is a dry weight of 1495 kg and a weight-to-power ratio of just 2.23 kg/hp, a very significant figure that underlines the GTO's performance potential.

AERODYNAMICS

The Ferrari 599 GTO's aerodynamics have benefited significantly from Ferrari engineers' experience in F1 and with the 599XX which allowed downforce to be greatly increased without impacting on drag. Thanks to solutions transferred from the track car to the road-going version, the GTO generates downforce of 144 kg at 200 km/h. The entire car was honed, including the front, the sides, the flat underbody and cooling flows. In the latter instance, the GTO can count on improved ducting to the brake discs and pads, and the adoption of wheel doughnuts - a disc positioned outside the brake disc that ensure that hot air exiting the wheelarch stays as close to the body of the car as possible to reduce drag.

Work on the nose of the car was aimed at reducing the width of the wake generated by the front and thus reduce drag. The front spoiler incorporates a separate lower wing that increases downforce at the front of the car and increases the flow of cooling air to the oil radiator. On the flanks there's a new sill design with a more pronounced leading edge that improves the efficiency of the central section of the underbody. The underbody itself incorporates a new, lower front section with diffusers ahead of the front wheels to optimise downforce, and a new double-curve rear diffuser.

WHEEL RIMS AND TYRES

Here the difference in size between the front and rear tyres has been changed. The GTO's front tyres are now 285/30 on a 9.5" channel with 315/35 on an 11.5" channel at the rear. The Ferrari 599 GTO has 20" rims. Roll rigidity is greater at the rear to minimise understeer. These solutions guarantee improved lateral grip and quicker turn in.

BRAKES

The new CCM2 braking system is lighter and even more consistent in high performance situations. Its consistent coefficient of attrition meant that the ABS could be calibrated to a particularly high performance level, further reducing lap times, thanks to improved deceleration and shorter stopping distances. In fact, the Ferrari 599 GTO boasts an excellent 100 to 0 km/h braking distance of just 32.5 metres. As well as their role in improving aerodynamics, the Formula 1-derived wheel doughnuts also improve braking efficiency by optimising brake cooling.

CAR-DRIVER INTERFACE

The car-driver interface was designed to maximise car and driver performance with a layout of the main commands that ensures absolute efficiency and minimum distraction. The Racing manettino also puts the emphasis firmly on sporty, track-specific driving settings by offering the driver full choice with regard to the electronic control parameters. The ICE position on the Ferrari 599 GTB Fiorano has been replaced by CT-Off (traction control off). The GTO is also fitted with bespoke, longer carbon-fibre F1 paddles for easier use in high-speed driving. In addition the GTO also features the Virtual Race Engineer, a system that monitors the status of the car and gives the driver immediate visibility of vehicle performance.

Ferrari 599 GTO technical specifications

    * DIMENSIONS AND WEIGHT
          o Length: 4710 mm (185.4 in)
          o Width: 1962 mm (77.2 in)
          o Height: 1326 mm (52.2 in)
          o Wheelbase: 2750 mm (108.3 in)
          o Front track: 1701 mm (67.0 in)
          o Rear track: 1618 mm (63.7 in)
          o Dry weight: 1495 kg (3296 lbs)
          o Kerb weight: 1605 kg (3538 lbs)
          o Weight distribution: 47% front - 53% rear
          o Fuel tank capacity: 105 litres (27.7 US gal/23.1 UK/gal)
          o Boot volume: 320 litres (11.3 cu ft)
    * ENGINE
          o Type: V12 - 65°
          o Bore & stroke : 92 x 75.2 mm (3.62 x 2.96 in)
          o Unitary displacement: 499.9 cc (30.51 cu in)
          o Total displacement: 5999 cc (366.08 cu in)
          o Compression ratio: 11.2:1
          o Maximum power: 500 kW (670 CV) at 8250 rpm
          o Maximum torque : 620 Nm (457 lbs/ft) at 6500 rpm
    * GEARBOX
          o F1 6-speed + reverse
    * SUSPENSION
          o SCM2 - Magnetorheological Supension Control
    * TYRES
          o Front: 285/30 ZR20"
          o Rear: 315/35 ZR20"
    * CARBON-CERAMIC BRAKES
          o Front: 398 x 38 mm (15.7 x 1.5 in)
          o Rear: 360 x 32 mm (14.2 x 1.3 in)
    * ELECTRONIC CONTROLS
          o CST with F1-Trac: Traction and stability control
          o TPTMS: Tyre pressure and temperature monitoring system
    * PERFORMANCE
          o Maximum speed: over 335 km/h (over 208 mph)
          o 0-100 km/h (0-62 mph) : 3.35 sec
    * FUEL CONSUMPTION
          o Combined cycle (ECE): 17.5 l/100 km
          o CO2 EMISSIONS
          o Combined cycle (ECE): 411 g/km


Fri 9 Apr 2010 - - - ااا 1- خودرو  

  

ليست جديدترين مطالب

عکس ترول آروم کردن بچه
عکس جالب تاثیر آرایش خانم ها !
عکس فراری اف اف - مدل 2012 - Ferrari FF Silver 2012
عکس طراحی خودرو با چوب - طراحی مزدا
عکس ترول شهروند خوب!
عکس بامزه بچه شیر دریایی
عکس ترول من و دوستام!
عکس جدید مهناز افشار + بیوگرافی
عکس جدید نیکی کریمی + بیوگرافی
عکس های جدید عاطفه نوری + بیوگرافی

| AB7 l BLOGFA | COM |


عشق یعنی همه چیز را برای یک هدف دادن و به پاداشش هیچ چیز نخواستن!
 

جدیدترین مطالب
 
جزييات


 
آمار بازديد

free counters Free counter and web stats

 
لينك دوستان
█| یک میلیارد اس ام اس|█

بقيه دوستان ...

 
عكس تصادفي

 

 

Powered By blogfa.com Copyright © 2005 - 2010 by AB7

Design By : Ab7.Blogfa.Com